• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Ang "Bank Norwegian"

Meduza.2015

Kunnig medlem
Poäng: 42
Blev medlem
14 Mars 2014
Meddelanden
240
Mottagna reaktioner
5
Poäng
42
Jag vänder mig till er som har lån hos Bank Norwegian. Är det någon som provat att öka upp sitt nuvarande lån,och har ni i så fall lyckats med detta,dvs utan avslag?.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

kassekonomi

V.I.P
Poäng: 307
Blev medlem
15 Maj 2014
Meddelanden
627
Mottagna reaktioner
116
Poäng
307
Jag vänder mig till er som har lån hos "Bank Norwegian".Är det någon som provat att öka upp sitt nuvarande lån,och har ni i så fall lyckats med detta,dvs utan avslag?.

jag ringde och pratade med dom. de sa att det görs en ny uc och utökningen godkänts om de uppfyller deras krav.

jag vågade då inte ansöka eftersom att mitt kreditbetyg är sämst!
 

Meduza.2015

Kunnig medlem
Poäng: 42
Blev medlem
14 Mars 2014
Meddelanden
240
Mottagna reaktioner
5
Poäng
42
Ja det kanske du gjorde rätt i då.Men min "UC" är bra,så det är väl värt att prova.Vad har du för sidor om din info,är det från "Min Uc" eller "Min Upplysning"?.
 

Lolen

V.I.P
Poäng: 187
Blev medlem
10 Oktober 2014
Meddelanden
395
Mottagna reaktioner
59
Poäng
187
Det måste gå minst ett halvår innan du kan öka lånebeloppet
 

joer80

Viktig medlem
Poäng: 12
Blev medlem
18 April 2014
Meddelanden
81
Mottagna reaktioner
4
Poäng
12
Jag ansökte om utökat lån i oktober o blev beviljad. Hade haft lånet 10 mån o kunde utöka maximalt 20000 kr vilket jag gjorde. Nu är länken till utökning av lånet aktiverad igen, men det står inget maxbelopp. Så nu vet jag inte vad man skulle våga ta i med ifall man skulle behöva låna framöver. Frågade kundtjänst om detta, men de sa bara att om du klarar sedvanlig kreditbedömning går lånet igenom.
 

Meduza.2015

Kunnig medlem
Poäng: 42
Blev medlem
14 Mars 2014
Meddelanden
240
Mottagna reaktioner
5
Poäng
42
Utöka Lånet.

Jag ansökte om utökat lån i oktober o blev beviljad. Hade haft lånet 10 mån o kunde utöka maximalt 20000 kr vilket jag gjorde. Nu är länken till utökning av lånet aktiverad igen, men det står inget maxbelopp. Så nu vet jag inte vad man skulle våga ta i med ifall man skulle behöva låna framöver. Frågade kundtjänst om detta, men de sa bara att om du klarar sedvanlig kreditbedömning går lånet igenom.

Var hittade du hur mycket som du kunde utöka lånet med?.Jag har länken,men inte hur mycket jag kan utöka lånet med.
 

Meduza.2015

Kunnig medlem
Poäng: 42
Blev medlem
14 Mars 2014
Meddelanden
240
Mottagna reaktioner
5
Poäng
42
Jag tog det i Juli-2014,så det är kanske ett gränsfall med tiden då.
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
mail med erbjudande 300 000

Jag fick följande mail:

''Hej xxxxxxxx xxxxxxxx

Ibland får man behov för lite mer pengar än det som var planlagt till en början. Om dina planer ändrats, har du nu möjlighet att be om utökning av ditt lån i Bank Norwegian.

Baserat på den information vi har tillgänglig xxxxxxxxxx kan du öka ditt lån med upp till kr 300000.

Genom att klicka på knappen under kommer du till ett enkelt schema. Där anger du endast hur mycket du önskar att utöka ditt lån med samt vilket kontonummer du önskar att få beloppet utbetalt till.

(små bokstäver längst ner) Erbjudandet baserar sig på att du inte har fått någon betalningsanmärkning, att din totala skuldsättning ej ökat anmärkningsvärt samt att det inte skett väsentliga ändringar i kundförhållandet sedan tidigare kreditupplysning blev gjord.

Med vänlig hälsning Bank Norwegian''

tog 100000 i februari erbjöds då 160 000. Inkomst 400k med UC 0.4%, blanco 50 000 och bostadslån 1.1m

idag har jag blanco på 450k så inte ens lönt att testa
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp